søndag den 29. juni 2014

Det der bare ikke må ske, sort skærm på computeren...


 Så skete der lige det vi nok alle går og frygter en lille smule, computer sagde stop. Den nægtede simpelthen at åbne forleden aften. Jeg havde ellers placeret mig dybt i sofaen, havde planlagt et blogindlæg og god tid til at besøge nogle af mine yndlings blog, øv øv øv.....
Heldigvis er jeg god til at få gemt mine billeder på ekstern harddisk, men der er jo altid noget der går tabt og det er super ærgerlig.
Jeg får nok først kørt en ny computer i stilling tidligst om en uge, så indtil da må i desværre undværer indlæg her på bloggen. Jeg har ellers temmelig mange indlæg der venter, men efter som mine billeder er en stor del af mine indlæg, er jeg er ikke sikker på at jeg orker at blogge her fra min IPad, nu må vi se.
Jeg ønsker jer alle en skøn uge og krydser fingere for at min computer snart er klar til levering, så lover jeg jer, der igen kommer til at ske en hel masse her på bloggen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...